15 Мар 2016

43

474

5 Съвета за по- успешни великденски продажби

Коледа и Свети Валентин отдавна са зад гърба ни, време е за следващия празник, който да ни залее със специална празнична стока и разпродажби. И както се случва около всеки празник, жените отново ще властват над шопинг сайтовете, оставяйки зад себе си пътечка от касови бележки. Нека да бъдем честни, именно жените са най-добрата таргет група, когато става дума за онлайн пазаруване. И все пак, процентът на пазаруващите около Великден, е значително по-малък, отколкото по време на останалите празници през годината. Ето защо, вие трябва да се трудите двойно повече и да оптимизирате сайта си, за да може продажбите ви да не спаднат драстично около Великден.

За това, в духа на наближаващия празник, ETNHost ви представя 5 Съвета за по- успешна великденска разпродажба онлайн.

1. Направете неустоима оферта

Това, което хората търсят по време, на който и да е празник, е най- атрактивната оферта. Думите "намаление" и "разпродажба" имат свръхестествени сили по време на празниците и всеки търговец го знае. С приближаването на Великден можем да видим появата на всякакви украси от типа на керамични до шоколадови зайци; пластмасови, пухени, жълти пиленца; пластмасови шарени яйца в кошници и т.н. Всички, тези неща, изглеждат очарователно и са сигурна продажба по това време на годината, но не всеки ги продава. За хората, занимаващи се с продажбата на друг тип стоки, този период е идеален за разпродажби. Необходимо е само да проявите малко повече креативност и да накарате посетителя на сайта ви да иска да си купи точно от вас. Пуснете специална великденска промоция, лимитирана разпродажба, с цени и стоки валидни само през великденския период. Разпродажбите привличат повече посетители, а повече посетители означават повече продажби.

2. Великденска тема

Създайте великденско настроение. Покажете на посетителите си, че причината за разпродажбата ви е именно Великден. Украсете сайта си подходящо за празника, няколко заека тук няколко яйца там, може би сменете фона. Ако сайта ви е създаден с WordPress, то тогава имаме добри новини за вас, WordPress имат плъгин идеален за вас, подходящ точно за Великден. Той ви позволява да направите игра с лов на яйца, в собствения ви сайт. Посетителите могат да събират иконите (можете да сложите картинки на яйца, на мястото на зададените икони) и ако съумеят да съберат всички яйца, може да им дадете награда, която да се изразява в процентна отстъпка специално за тях, промо код или нещо друго. Стимула за преследване и победа не е никак малък, но играта е това, което прави всичко интересно. По този начин хората ще прекарват повече време във вашия уебсайт и шансовете за покупка нарастват. PrestaShop също имат пуснат на пазара Hidden Objects Game модул, който представлява игра, позволяваща на посетителите ви да участват в търсения на скрити обекти.

3. Рекламирайте уебсайта си

Ако искате хората да знаят за вашата специална Великденска разпродажба или промоция, то тогава трябва да се погрижите сайта ви да е рекламиран правилно. Никога не е лоша идеята да инвестирате в рекламни кампании. Ето и няколко идеи как и къде да промотирате сайта си:

  • Изпращайте e-mail бюлетин на клиентите си с настоящите ви промоции. Това е възможно най-директният начин на комуникация с клиентите ви.
  • Подобрете видимостта на сайта ви в Интернет търсачките чрез платена реклама. Ако сте с ограничени ресурси, това може би не е най-подходящата стратегия, но ако не се страхувате да инвестирате в реклама, то Google Adwords е прекрасен начин да подобрите ранка си резултатите от Интернет търсенето и да бъдете забелязани от повече Интернет потребители.
  • Инвестирайте в Web Banners или иначе казано Уеб банери
  • Социалните мрежи са вашия най-добър приятел. Използвайте ги като вашето най-силно маркетингово оръжие. Ако публикувате редовно вашите оферти, разпродажби и промоции, вие ще държите клиентите си в течение. Това е и перфектен начин да спечелите нови посетители. Мотивирайте ги да харесват ваши постове във Facebook, да ви следват в Twitter и т.н.

4. Проверете дали всичко функционира правилно

Преди да пуснете промоционалната си оферта в сила, уверете се, че всичко е както трябва, защото едва ли ви се иска да усетите гнева на вашите клиенти, особено ако нещо се е объркало с поръчките им или някакъв друг проблем се е появил. Ще бъде изнервящо изживяване за тях, стресиращо за вас, а една проста проверка е можела да предотврати всички тези проблеми. 

5. Безплатна доставка

Не таксувайте клиентите си за доставка по време на вашата великденска кампания. Не таксувайте клиентите си за доставка по време на каквато и да е разпродажба, която планирате в бъдеще. Безплатна и доставка са две магически думи, които са повратна точка за клиентите ви. Тези две думички вървят ръка за ръка с разпродажба и намаление.

Надяваме се съветите ни да са ви от полза и да имате успешна великденска кампания. Екипът на ETNHost ви пожелава весел Великден, бъдете креативни при боядисването на яйцата и не оставяйте шоколадовите зайци на слънце. 

X