07 Дек 2015

130

2695

Празнични съвети за вашия онлайн магазин

Зън-зън. 
Чувате ли вече звука на коледни камбанки? Остават две седмици до Коледа и вече е крайно време да се подготвим за голямото коледно пазаруване. Още повече, че ако сте от другата страна на онлайн бизнеса, тази на онлайн продажбите, то вие сте напълно наясно с важността на този празник за обема на вашите продажби. 

За онлайн търговците коледния шопинг сезон обикновено допринася с около 20-30% прираст към техния годишен приход. Това е определено ключов момент за всеки един, който продава онлайн. Дори и все още да нямате изградено онлайн присъствие, нашите съвети как да се подготвите по-добре за предпразничното пазаруване са точно за вас. Нашата селекция е препълнена с полезни съвети, които всеки онлайн търговец може да използва, за да накара своя магазин за заискри и заблести по време на най- натоварения шопинг сезон в годината.

Подгответе вашия онлайн  магазин за коледен успех. Първите стъпки по подготовка за празниците са най-важни и започват директно с вашия Бек офис. 

Активирайте чат система

Макар, че повечето хора купуват като обезумели по време на празниците, има нещо, което никога не може да замени физическото потребителско преживяване- човешкия елемент. Осигурете на вашите потребители възможността за лична интеракция посредством чат, където клиента може да зададе своите въпроси и да получи допълнителна информация относно продукта, от който се интересува да закупи.

Скрийте всички неналични продукти

Сега е точният момент да помислите и за наличностите на всички предлагани продукти. Няма нищо по- отблъскващо за един потребител, от това да открие, че подаръка, който е избрал с голямо желание, всъщност е извън наличност. Понякога може да се случи той да е избрал да потреби от вашия магазин именно, защото при вас е намерил продукта, който е търсил с часове по други магазини. Щастлив и доволен той прави своята поръчка, за да открие, че той не е наличен...отново. До тук с коледния дух. За да спестите това чувство на дълбоко разочарование или дори яд, чисто и просто махнете от своя сайт всички неналични към момента продукти. В крайна сметка никой не иска гневни клиенти, нали. 

Активирайте бутони за споделяне

Всеки се ослушва за страхотни идеи за подаръци по време на празниците. Споделянето от уста на уста е един страхотен вариант да привлечете нови клиенти. Осигурете възможност на вашите доволни клиенти да се похвалят на своите приятели, от къде са избрали най- оригиналните подаръци от своя шопинг лист. 

Покажете оставащите наличности

По принцип тази опция трябва да се използва пестеливо, но по време на коледните празници определено върши чудеса. Насърчете вашите посетители да пристъпят към поръчка като ги информирате, че има ограничени бройки от даден продукт. 

Осигурете наистина бърза доставка

Всеки бърза по време на празниците. За клиента е от първостепенна важност да бъде сигурен, че поръчката му ще пристигне напук на мраз и пек. Предоставете на вашите клиенти уверението за експресна доставка.

Новите дрехи на вашия сайт

Едно от нещата, които правят онлайн шопинга предпочитан по време на празниците е това, че клиентите могат да пропуснат всичката лудница навън : паркиране, чакането по опашки, свършилата хартия за опаковане на гишето за опаковки. Онлайн пазаруването също крие своите предизвикателства. Дългият коледен списък с подаръци може да се окаже безкраен ад в един труден за навигиране сайт. Опростения начин за поръчка е от първостепенна важност по време на коледното пазаруване. Дайте възможност на вашите клиенти да поръчат без регистрация, като гост.

Списъка с подаръци, които трябва да набавят е достатъчно дълъг, направете времето, което ще прекарат на вашия сайт достатъчно приятно, за да се върнат отново. Подгответе вашия сайт с подходяща украса, за да накарате клиентите ви да усетят духа на предстоящите празници. Малки коледни детайли по логото, падащи снежинки, коледни банери, специално създадени лендинг страници- възможностите да внесете празнично настроение в електронния си магазин са безкрайни. 

Сегментирайте хитро

Когато клиентите са претрупани от броя подаръци, които трябва да закупят за най- различни типове хора- съпругата, брата, майката, учителката на децата в детската градина, те се нуждаят от помощ. Вашите редовни посетители със сигурност знаят как да се ориентират във вашият сайт добре, наясно са с продуктовия асортимент и вече са открили своите любимо продукти. По време на празниците обаче се очакват много нови посетите- важно е да направите потребителското им преживяване максимално опростено и приятно.

Лендинг страниците посветени на „Подаръци за него/нея“ винаги са чудесен вариант, но сега е момента да бъдете още по- креативни и да преборите конкуренцията със замах. Помислете кои са вашите потенциални клиенти и от какво биха се интересували те. 

  • Подаръци за мъжа, които вече си има всичко
  • Топ 10 подаръци за вашата малка сестра
  • Всяка баба се нуждае от...

Пробвай с категории насочени към коледна тема. Ако предлагате продукти, които лесно биха се обединили  с други за получаването на един страхотен подарък- предложете ги на вашите клиенти като „ Подаръци в последната минута“, подплатени с гаранцията за експресна доставка. 

Цената винаги има значение

Сега е и момента да помислите за своите празнични намаления, коледни промоции, специални промо кодове. С наближаването на празниците, конкуренцията между магазините и това, кой ще предложи най- примамливите оферти, най- изгодната доставка и най- интересните коледни предложения, става все по- ожесточена. Планирайте умно!

Клиентите с ограничен бюджет винаги ще оценят опцията за търсене по критерий цена. Можете да обедините и определена бройка по- бюджетни продукти в отделна категория „Коледна разпродажба“ или „Коледни подаръци под.. “.

Планирайте вашата маркетингова кампания

Огромен брой пазаруващи се насочват именно онлайн по време на празниците. Огромната конкуренция и избор прави необходимостта от солидна маркетингова стратегия повече от необходима с цел натрупването на трафик и осъществяването на продажби. Рекламирането е важно колкото и самата продажба, за това промотирайте всеки един продукт през всички възможни канали, за да достигне вашата оферта до възможно най- много хора. 

Не се бавете!

Ако вашите клиенти могат да чакат до последната минута, за да закупят своите подаръци, да търсят най- изгодните оферти и да чакат големите коледни разпродажби, то вие нямате време за губене, за да се подготвите за предстоящия сезон за пазаруване. Планувайте коледния дизайн на вашия сайт още сега, за да не се налагат промени по сайта, когато започнат да идват и първите обемни поръчки. 

Ако все още нямате онлайн магазин, но искате да се възползвате от неограничените възможности на онлайн света, ние ще ви помогнем да стартирате своя онлайн бизнес за минути. 

Категории: Бизнес
X