29 Ное 2016

21

1550

Коледата Възможна! Празнични Съвети за Повече Приходи за Вашия Онлайн Магазин

Усещате ли как Коледа наближава? Ако не празнувате Коледа, то тогава Ханука, а може би Куанза? Независимо от това какъв празник празнувате, вие и вашите близки, всички единодушно можем да потвърдим, че с наближаващия край на годината, чувството за носталгия се засилва. Сега е моментът, в който поглеждаме назад към изминалите 11 месеца и си правим равносметка на всичко, което ни се е случило, „Помниш ли, когато Иван...?“. Също характерно за края на годината е това, че хората се запасяват с храна, все едно няма да има утре. С идването на коледно-новогодишните празници празничната лудост се увеличава все повече и повече. А какво върви ръка за ръка с празничната лудост? Точно така, празнично пазаруване! И тази година, подобно на миналата, ще имаме честта да станем свидетели на празнично пазаруване на стероиди, за това нека да се екипираме с най-топлите ни зимни дрехи и да отидем на лов за най-добрите съвети за успешна Коледна кампания. 

Направете им неустоимо предложение

Всеизвестен факт е, че по време на празничния сезон всичко, което може да бъде продадено бива продавано. Толкова е просто. Няма необичайни подаръци. Можете да подарите на ваш близък всичко от шушони от естествена вълна до билети за круиз до екзотичен остров. Именно поради което, няма значение каква стока продавате, защото има голям шанс, то да е перфектния подарък за някого. 

Това, което привлича най-много клиенти е думата „намаления“. Никой не си тръгва от намаление с празни ръце. Не и по Коледа! Важно е да проявите и креативност, защото по време на празниците, хората са заредени с коледен дух и понякога ниската цена не е достатъчна. Презентацията също е от значение. 

  • Помислете за комплектуване на определени продукти – всички обичат комплекти именно, защото изглеждат като завършен, пълен подарък. Намерете продукти, които изглеждат добре заедно и ги обединете за улеснение на клиента.
  • Пуснете промоции за лимитирани серии от продукти – по този начин ще пробудите интерес у потребителите за този така рядък продукт. В момента, в който те се почувстват заинтригувани, те гарантирано ще се възползват от офертата. 
  • Промоции и намаления – всички обичат промоциите и много рядко някой ги пропуска умишлено. 
Промотирайте сайта си

Тъй като по време на празниците продажбите се увеличават неимоверно, вероятно е добра идея да инвестирате в рекламна кампания. Разбира се, има и няколко безплатни начина да промотирате сайта си, но е желателно да ги комбинирате с нещо по-сериозно.

  • Разпращайте имейли към хората абонирани за вашия бюлетин – това е може би най-лесният начин за промотиране. Проблемът тук обаче е, че досегът ви ще е само до хората, които вече са си купили нещо от вас, което далеч не е лошо нещо, просто няма да можете да натрупате нови посетители. Хубавото на тази стратегия е, че можете да бъдете креативни. Можете да изпращате имейли информиращи потребителите за разпродажбата ви с всички промоции, можете да разпращате имейли с идеи и предложения за подаръци, като прикрепите и каталог на продуктите ви и т.н. 
  • Промотирайте с помощта на социалните мрежи – запомнете едно – Facebook ви е приятел. Посредством социалните мрежи можете свободно да съобщавате на последователите ви за вашите уникални коледни предложения. Можете да се възползвате и от рекламната кампания, която Facebook предлага. Вашите спонсорирани публикации ще бъдат видими не само за хората, които ви следят в социалната мрежа, но и за таргетирана от вас група хора. Разбира се, не трябва да забравяте и за останалите ви приятели - Twitter, Pinterest и Google+.
  • Google Adwords – безспорно ефективен метод, благодарение, на който сайтът ви ще се появява над естествените резултати в търсачката. Можете да избирате по кои ключови думи и фрази търсачката да ви извежда. С Adwords сами определяте бюджета си и колкото повече инвестирате, толкова по-добре.
Оптимизирайте сайта си 

Оптимизацията на сайта ви е сред едно от най-важните неща, именно поради тази причина  искаме да ви напомним да обърнете внимание на следните неща преди да стартирате промоцията си.

  • Адаптивен сайт – Всеизвестен е фактът, че през последните няколко години процента на онлайн пазаруващите, които правят покупките си посредством мобилно устройство, се е увеличил поголовно. Точно поради тази причина е важно сайтът ви да е адаптиран за мобилни устройства, за да може клиентите, пазаруващи от телефоните или таблетите си да се насладят на същото безупречно потребителско изживяване.
  • Блог – не забравяйте, че блоговете са едни от най-верните приятели на вашето SEO, за това ви съветваме да не забравяте за вашия. Посвещавайте статия за всяка една ваша промоция и разпродажба, за да може повече хора да разберат за нея. 
  • Украсете сайта си празнично – това не е толкова свързано с оптимизацията на сайта ви, колкото с потребителското изживяване. Тъй като става въпрос за коледна разпродажба, би било естествено ако закичите няколко виртуални гирлянда по сайта си. Идеята е сайтът ви да бъде празничен, но и в същото време и не прекалено накичен. Ако все пак не искате да слагате украса, то поп-ъп прозорец с коледен мотив и малко закачлив текст информиращ посетителя за вашата промоция също е добро решение. А защо не и малко падащи снежинки за акцент?
Проявете креативност с опаковането

Дори и малките неща са от значение. Опаковката е точно едно от тези малки неща, което може да се окаже изключително важно с течение на времето. Представете си разочарованието, което клиентът ви ще изпита, когато получи поръчката, която е чакал с нетърпение, опакована в целофан. Опаковката е от значение! Особено около празниците, когато стресът и напрежението вземат връх. Поставете се на мястото на клиентите ви. Какво би ви направило щастливи? Малко лично отношение и потребителят е щастлив. Добра идея е да сложите по една коледна картичка във всяка пратка. Не е необходимо да е персонализиран текст, но понякога и малките жестове са от значение. 

Включете безплатна доставка

Понякога безплатната доставка е нещото, което накланя везните във ваша полза и благодарение на което потребителят се решава да ви стане клиент. Ако все пак смятате, че безплатна доставка за всяка една покупка би била неизгодно за вас, винаги можете да предлагате безплатна доставка при покупка над определена сума. Така клиента ви има стимул да добави още нещичко в количката.

Надяваме се тази статия да ви е била полезна и интересна. В помощ на вашия бизнес идва и миналогодишната ни селекция от топ съвети за вашия онлайн магазин. От ETNHost ви пожелаваме една много успешна коледна разпродажба. И ако някога ви потрябва надежден премиум хостинг доставчик, който да е винаги до вас по време на вашето онлайн приключение, то непременно разгледайте нашите премиум хостинг планове, които са оптимизирани да отговорят на изискванията и на най взискателните от вас!

X