18 Окт 2016

29

300

5 Съвета за По-успешни Хелоуин Продажби

Есента е вече тук, за да изпълни сърцата ни с носталгия по изминалото лято, да напълни гардеробите ни с топли, пухкави дрехи и да ни напомни, че годината е към своя край. Но това далеч не означава, че нямаме какво да очакваме с нетърпение. С напредването на есента се приближаваме все повече и повече до Никулден, Бъдни Вечер, Коледа и Нова Година. Все празници дълбоко тачени от всички българи. Но преди тях, точно в последния ден на октомври се крие един празник, който те първа започва да се популяризира в България, а именно Хелоуин

По подобие на Свети Валентин, Хелоуин предизвиква много противоречия в родината именно, защото и двата не са традиционно български празници. Фактите обаче показват, че през последното десетилетие, Хелоуин се разраства и постепенно превзема света. Днес празникът е официално честван в над 18 държави и продължава да се популяризира. В България на този ден можете да забележите най-различни младежи, разхождащи се в причудливи костюми и усмивки по лицата. Въпреки, че празникът не се чества официално тук с типичните карнавали и детски викове „трик или лакомство“, би било глупаво от наша страна да не отбележим, че Хелоуин съществува и от маркетингова гледна точка е изключително силна стратегия за провеждането на една успешна кампания. Ако сте собственик на онлайн магазин, то тогава знаете колко добре това би се отразило на бизнеса ви, особено ако таргетирате и потребители извън българския пазар. Именно затова, ETNHost ви представя нашите 5 съвета за една успешна Halloween разпродажба. 

1. Направете неустоима оферта

Дори и да не продавате неща, които да са традиционни за празника, като например костюми или бонбони, вие все пак можете да пуснете атрактивни оферти за наличните ви продукти. Истината е, че няма голямо значение какво продавате, хората са програмирани да търсят намаления и най-добри оферти. Всичко, което трябва да направите е да намалите цените и да развиете една убийствена маркетингова стратегия, с която да информирате редовните си клиенти за разпродажбата ви и да успеете да привлечете и нови посетители, които да не могат да устоят на атрактивните ви оферти. 

Ако все пак продавате неща свързани с Хелоуин – още по-добре, защото ще можете да проявите креативност и да се отдадете изцяло на страхотните и причудливи странности, които съпътстват празника.

2. Декорирайте сайта си

Ако онлайн магазина ви няма нищо общо с Хелоуин, то тогава ще ви се наложи да го поразкрасите в духа на празника. Не е необходимо да правите много, но имайте предвид, че ако не сложите тук-там по някой прилеп, разпродажбата ви по случай Хелоуин, ще си бъде просто разпродажба. В тази стъпка можете да се развихрите и да проявите креативност. Вие избирате как искате да подходите – дали желаете да поставите леки нотки загатващи празничния дух на разпродажбата ви или предпочитате да се отдадете напълно на обзелия ви ентусиазъм и да създадете мрачната атмосфера присъща за Хелоуин. Тикви, черни котки, скелети, прилепи, призраци и привидения, каквото и да изберете, няма да сбъркате. 

Ако все пак не желаете да правите чак такива промени, можете да нагласите поп-ъп прозорец, който да изскача и да информира посетителите ви за хелоуинската ви разпродажба. В този прозорец можете да сложите малко закачлив текст, придружен от изображение в духа на Хелоуин. 

3. Промотирайте сайта си

Тази стъпка е от първостепенна важност! Без нея всички ваши усилия до този момент биха били напразни. Рекламирането на сайта ви е важна стъпка, дори и да нямате промоционална разпродажба, но когато искате да привлечете вниманието на потребителите към вашата лимитирана оферта, то несъмнено трябва да изготвите една желязна маркетингова стратегия. 

  • Най-евтиният начин да информирате хората за разпродажбата ви е посредством разпращане на имейл бюлетин. Това е една доста ефективна стратегия, когато искате да информирате хората, които вече са абонирани, да получават имейли от вас, когато нещо вълнуващо се случва. Проблемът тук обаче е, че само и единствено тези хора ще бъдат информирани за разпродажбата.  Разпращането на подобен тип имейли е важна част от маркетинговата ви кампания, но не може да бъде единствения ви коз.
  • Платената реклама е чудесно решение. Посредством нея ще увеличите видимостта на уебсайта си в търсачките при изписването на определени ключови думи. Проблемът с платената реклама обаче е, че ако разполагате с ограничен бюджет, то тогава Adwords не е най-подходящия вариант за вас. 
  • Промотирайте в социалните мрежи. Можете да направите това по няколко начина.
  • Можете да промените корицата си във Facebook с нещо по случай Хелоуин с включен надпис SALE. По този начин хората, които вече ви следват ще видят веднага променената ви корица и ще могат да започнат с пазаруването почти незабавно. 
  • Можете да инвестирате и в платена рекламна кампания във Facebook. Не е толкова скъпо, колкото Adwords и със сигурност ще представи продуктите ви пред една широка аудитория от Facebook потребители или иначе казано потенциални купувачи. Също така можете да изпробвате и функцията за гео-таргетиране, като по този начин можете да зададете страни, за които знаете, че официално празнуват Хелоуин и да ги зададете като целева група. 
  • Важно е да сте активни в социалните мрежи. Трябва да публикувате редовно и да държите последователите си в течение за всичко случващо се по сайта ви. Ако планирате да пуснете нов продукт около Хелоуин, сега е моментът да се възползвате от вълненията, които са се генерирали около празника, естествено отново с помощта на социалните мрежи.
  • Не забравяйте да използвате и хаштагове, за да може да популяризирате максимално хелоуинската ви разпродажба. 
4. Опаковка

Добре да помислите и за начина на опаковане на артикулите, които изпращате на клиентите си. Хубаво е и тук да излезете извън рамките и да се погрижите за една по-атрактивна опаковка. Не е необходимо да е нещо крещящо, но ви съветваме да измислите нещо интересно, за да се почувстват клиентите ви специални. Помислете и над идеята да включите малки сувенири или дори благодарствена картичка към пратката. Този макар и малък жес тняма да остане незабелязан.

5. Безплатна доставка

Като говорим за разпродажба е логично и да споменем и безплатна доставка като част от преживяването. "Безплатна" и "доставка" са две думи, които събрани на едно място имат мистични сили над посетителите ви и определено биха се оказали водещ фактор при вземането на решение за покупка. 

Надяваме се да сте намерили този пост за полезен и ви пожелаваме една изключително успешна Хелоуин разпродажба и ако установите, че имате спешна нужда от надежден уеб хостинг доставчик, то задължително разгледайте нашите примамливи уеб хостинг предложения и се присъединете към разрастващото се ETNHost онлайн семейство още днес! 

X