12 Авг 2016

27

346

Как да създадем уебсайт за цветарски магазин с помощта на WordPress?

ETNHost се радва да ви представи третата глава от нашата нова поредица „Как да?“, в която разглеждаме в детайли как да се създаде уебсайт, който е насочен в определена сфера. Този път ще разгледаме по-обстойно как да се структурира сайт за цветарски магазин. Целта на тази поредица е да улесни бизнес съдържателите в процеса на изграждане на уебсайта им и да им предоставим някакви ориентировъчни насоки. 

В 21-ви век, ако искате бизнесът ви да е от значение, то тогава задължително той трябва да може да бъде намерен и онлайн, защото хората са свикнали да намират всичко чрез Google, което значи, че ако вие не фигурирате там, то все едно не съществувате като бизнес.

1. Започнете от самото начало- Избор на Уеб Хостинг и Домейн

За да имате сайта, за който винаги сте мечтали са ви нужни уеб хостинг доставчик и домейн. ETNHost предлага уеб хостинг планове, които са подходящи както за новобранци така и за експерти в бранша. Темата за домейните беше разгледана в дълбочина в статията ни 10 Съвета за избор на правилния домейн.

2. Инсталиране на WordPress

Инсталацията на WordPress е много лесна. Подробно описание за инсталиране на WordPress и  WordPress теми можете да намерите в статията ни Как да създадете уебсайт с WordPress.

3. Изберете правилната тема

WordPress разполага с богата палитра от теми, подходящи за сайт за цветарски магазин, трудната задача е да си изберете само една, тъй като всички теми изглеждат интересни и привлекателни. Представяме ви малък списък от теми, колкото да придобиете представа и да имате отправна точка. Финалният избор оставяме на вас и вашата креативност!

  • Elegance – е тема, която не е точно разработена с цел да бъде за цветарски магазин, но името и говори само за себе си. Elegance има красив флорален хедър, който е идеален за случая. Темата също разполага с дървен заден фон както и елегантен скрипт шрифт.
  • Lavender – отново е тема, която не е разработена за цветарски магазин, но е подходяща за случая. Тя е с флорален мотив с приятно изглеждаща илюстрация на цветя за хедър. 
  • FlowVin – е класическа и романтична тема, перфектна за сайт за цветарски магазин. Лесна е за персонализиране и е напълно адаптивна.
  • Sugar and Spice – е елегантна тема, която е безплатна, но въпреки това е с премиум изглед. Има опростено меню и е перфектна за сайта ви.
  • Flowers – името само говори за себе си. Flowers е тема, която е перфектна за бизнеса ви. Лесна за персонализиране и напълно адаптивна.
  • Flowers – е още една безплатна тема, елегантна и семпла, напълно адаптивна, с персонален хедър и фон.

Има много теми, които биха били перфектни за вашия бизнес, всичко което трябва направите е да ги потърсите. 

В Първа глава на поредицата „Как Да?“ ще намерите и инструкции как да инсталирате своята желана тема в WordPress. Ако не знаете как да го направите, то тогава предният пост би ви бил от полза.  

3. Елементи

Елементите на уебсайта ви са вашите градивни материали. Ако нямате правилните елементи, сайта ви няма да изглежда добре, а добре изграденият уебсайт е сигнал за професионализъм.

Галерия – когато продавате букети онлайн е много важно да предоставите снимки. Споделете дизайните и креативността си с онлайн потребителите, но не слагайте изображения, които да речем са свалени от Google. 

Цветя за всеки повод – Посветете страница на всеки повод, за който се изискват цветя и подаръчни опаковки -  сватби, рождени дни, Свети Валентин, 8 Март. Това са моментите, които ще ви носят най-много работа, за това е добре да покажете ясно и отчетливо какви услуги предлагате. Придружете наименованията на букетите със снимки. Предоставете подробен списък с видовете цветя, с които правите букети, също така и ценоразпис, който е уеб-базиран, а не просто PDF файл. 

Блог – той не е от огромна важност за сайта ви, но е от полза що се отнася до SEO оптимизацията и е нещо, което клиентите харесват и оценят.

Доставка – онлайн форма, която клиентите ви могат да попълват за поръчка би била много удобна и полезна.

Контакти – хората не трябва да изпитват затруднение да ви намират, за това е от голяма важност да имате контактни данни на сайта си. Телефонен номер, адрес, e-mail. Ако адресът ви е труден за откриване, то тогава можете да вградите карта, на която да отбележите точното място, на което се намира магазинът ви.

Социални мрежи – Важно е да сте активни в социалните мрежи. Нямам предвид да си направите регистрация във всяка социална мрежа, но е желателно да сте активни поне в основните като Facebook, Twitter и Google+. Това без съмнение ще ви донесе повече популярност и ще подобри шансовете за нови клиенти.

Създаването на уебсайт за вашия бизнес освен задължително, може да бъде и забавно. Тук в ETNHost оценяваме креативността на клиентите си и ги насърчаваме да се развиват. Нашите уеб хостинг планове ви дават безплатен достъп до над 400 приложения едно, от които е WordPress. Присъединете се към разрастващото ни семейство и нека да растем заедно!

Категории: WordPress , Бизнес
X